Література:
- лехан срр
- Глинський Я. М. та ін.С++ і С++ Builder (2003) PDF
- Глинський Я. М. та ін. С ++ і С ++ Builder [навчальний посібник] 2003 DjVu
- Тема 1. Створення простих програм на С++
Завдання:
- Історія створення.
- Алфавіт і ключові слова
- ідентифікатор
- Зарезервовані ідентифікатори
- Препроцесор
- Директиви препроцесора
- Директива #include
- сталі й змінні
- Директива #define
- Перша програма.
- Головиа фуикція
- фігурні дужки { }
- Коментар
- під'єднує бібліотечний файл ???
- Загальна структура програми
- Сталі та змінні.
- Типи даних. int, short int, long int, float, double, char, bооl, Типи користувача,
- Службове слово void.
Запитання
1. 3 чого складається алфавіт мови?
2. Що таке ключове слово? Які ви знаєте ключові слова?
3 . Що таке препроцесор?
4 . Що таке директива препроцесора? Які ви знаєте директиви?
5. Що таке файл заголовків?
6. Опишіть загальну структуру програми.
7. Що таке коментар?
8. Що тюке стала?
9. Що таке змінна?
10. Як оголосити змінну?
Немає коментарів:
Дописати коментар